10-А Всесвітня Історія


Завдання
для підсумкового оцінювання з всесвітньої історії
для учнів 10-А класу за період карантину

Результати роботи необхідно надіслати вчителю на пошту – netosov.sergij@gmail.com 


І. Початковий та середній рівень (0,5 балів за кожне правильно виконане тестове завдання). 

1.            Яка з держав не приймала участі в реалізації Мюнхенської угоди  1938 р.?
А   Велика Британія
Б   США
В   Франція
Г   Італія
2.     «Аншлюс», це термін, який характеризує приєднання до Німеччини
А   Франції
Б    Польщі
В   Австрії
Г    Угорщини
3.     Ізоляціонізм – це термін, який характеризує ставлення до міжнародних подій у Європі
А   США
Б    Канади
В    Австралії
Г    Японії
4.     Безпосереднім наслідком підписання 23 серпня 1939 р. Пакту про ненапад і таємного протоколу до нього стало
А    створення системи колективної безпеки у Європі
Б     Укріплення авторитету СРСР у Лізі Націй
В    Початок Другої світової війни
Г     початок «Дивної» війни
5.      Друга світова війна почалася з
А   нападу Японії на Китай
Б   нападу Німеччини на Польщу
В   нападу  Угорщини на Карпатську Україну
Г   нападу СРСР на Фінляндію
6.     «Дивну» війну проти Німеччини вели
А   СРСР та США
Б   Велика Британія та США
В   Польща та Франція
Г    Велика Британія та Франція
7.     Виключення СРСР із Ліги Націй, це наслідок
А   Мюнхенської угоди 1938 р.
Б    вступу радянських військ на територію Польщі
В   окупації СРСР країн Балтії (Естонії, Латвії та Литви) та Північної
      Буковини у 1939 – 1941 рр.
Г    Війни СРСР проти Фінляндії
8.     «Битва за Англію» - це
А   боротьба Англії та Німеччини на морських комунікаціях Атлантичного
      океану
Б    атаки підводних човнів Німеччини проти транспортів Великої Британії
      в Атлантиці
В    морська битва у Ла-Манші
Г    повітряна війна над Великою Британією
9.     Наслідком Мюнхенської угоди 1938 р. стала
А   окупація Німеччиною Польщі
Б    розчленування Чехословаччини
В   початок «дивної» війни
Г   окупація СРСР країн Балтії (Естонії, Латвії та Литви)
10.  Підсумком агресії Німеччини та СРСР проти Польщі став
А   Пакт Молотова – Ріббентропа
Б   радянсько-французький договір
В   Договір про дружбу і кордони Німеччини та СРСР
Г    радянсько-чехословацький договір
11.  Український таємний університет у 1921 – 1925 рр. функціонував у
         А    Чернівцях
         Б     Рівному
         В    Перемишлі
         Г    Львові
12. Який регіон займав провідне місце в розвитку національної культури на західноукраїнських землях?
А    Північна Буковина
Б     Галичина,
В    Закарпаття
Г    Західна Волинь


ІІ. Достатній рівень

         Визначте причини та наслідки радянсько-німецького зближення та укладання «Пакту Молотова - Ріббентропа».

ІІІ. Високий рівень

         Чому напад на Польщу вважають початком Другої світової війни? Обґрунтуйте свою відповідь.

         


























Схема №1
конспекту уроку з предмету Всесвітня історія
за темою «Політика „умиротворення“ агресора та її крах»  
для учнів 10-А класу на період карантину                                                                                                         
                                                                                
                                                  Скажи мені - і я забуду,
                                                     покажи мені - і я запам'ятаю,
                                                                        дай мені зробити самому- і я зрозумію.
Конфуцій
Матеріали для роботи:
1)      Підручник.
Гісем О.В. Всесвітня історія (рівень стандарту) : підруч. для 10 кл. закл. загал. серед. освіти  / О. В. Гісем, О. О. Мартинюк. – Х. : Вид-во «Ранок», 2018. - С. 119 – 121.
2)      Атлас із всесвітньої історії.
3)      Контурні карти із всесвітньої історії.
4)      Робочий зошит.
5)      Інформаційні ресурси. 
Результати роботи необхідно!!!! надіслати вчителю на пошту – netosov.sergij@gmail.com
Примітка. У разі виникнення запитань зверніться до вчителя за цією самою адресою.

Завдання.
1.      Прочитати підручник, с. 119 – 121.
2.      Заповнити схему конспекту. (Питання для роботи з текстом підручника та схемою виділені курсивом та жовтою заливкою).
3.      Заповнити контурну карту користуючись с. 16-17 атласу із всесвітньої історії.
4.      Продумати відповіді на запитання та завдання на стор. 121.
5.      Надати  письмову відповідь на запропоноване завдання.
Додаткові інформаційні ресурси
 https://www.youtube.com/watch?v=jNw12O225XU
Хід уроку.
І. Причини політики «умиротворення».
Завдання.
         На основі §26, п. 1, 119 – 120 внести данні у запропоновану схему-таблицю:
1)    політичні можливості Версальсько-Вашингтонської системи;
2)    прояви політичної короткозорості урядів ведучих демократичних країн Західної Європи;
3)    наслідки політики «умиротворення».

Схема-таблиця
«Політичні можливості та прояви політики „умиротворення“»
Версальсько-Вашингтонська система
Політичні можливості
Версальсько-Вашингтонської системи
Прояви політичної короткозорості урядів ведучих демократичних країн Західної Європи
1
??
1
??
2
??
2
??
3
??
3
??
4
??
4
??
Наслідки політики «умиротворення»
1.
??
2.
??

ІІ. Поширення агресії у світі та крах політики „умиротворенняˮ.
Завдання.
На основі §26, п. 2, 120 – 121:
1)    внести данні у таблицю 1;
2)    на основі таблиці 2 визначити систему заходів урядів країн Західної Європи у протидії агресору.

Таблиця 1.
Прояв агресивної політики у Європі та світі наприк. 30-х рр. ХХ ст.
№ з/р
Дата
агресії
Агресор
Держава, жертва агресії
Сутність агресивної події
Примітки

1.
1938
?
?
Аншлюс Австрії
?
2.



Мюнхенська угода.
1)    Втрати ЧСР:
- ???
- ???
-???
Що показала угода:
-  ???
- ???
?
3.





4.





5.

Італія




Таблиця 2.

Система заходів урядів країн Західної Європи у протидії агресору
№ з/р
Заходи урядів країн Західної Європи у протидії агресору
Оцінка системи заходів
1.

……………..
……………..
………………
?.

?.

?


Питання для узагальнення.
1.     Підготуйтеся для надання усних відповідей на запитання і завдання до §26 на стор. 121.
2.     Підготуйте есе на тему: «Актуальність уроків політики „умиротворення“ для Європи сьогодні».



Схема № 2
конспекту уроку з предмету Всесвітня історія
за темою «СРСР у системі міжнародних відносин напередодні Другої світової війни» 
для учнів 10-А класу на період карантину                                                                                                          
                                                                               
                                                  Скажи мені - і я забуду,
                                            покажи мені - і я запам'ятаю,
                                                               дай мені зробити самому- і я зрозумію.
Конфуцій
Матеріали для роботи:
1)      Підручник.
Гісем О.В. Всесвітня історія (рівень стандарту) : підруч. для 10 кл. закл. загал. серед. освіти  / О. В. Гісем, О. О. Мартинюк. – Х. : Вид-во «Ранок», 2018. - С. 121 - 124.
2)      Атлас із всесвітньої історії.
3)      Робочий зошит.
4)      Інформаційні ресурси. 


Результати роботи необхідно!!!! надіслати вчителю на пошту – netosov.sergij@gmail.com
Примітка. У разі виникнення запитань зверніться до вчителя за цією самою адресою.

Завдання.
1.     Прочитати підручник, § 27, с. 121 - 124.
2.     Заповнити схеми конспекту. (Питання для роботи з текстом підручника та схемою виділені курсивом та жовтою заливкою).
3.     Продумати відповіді на запитання та завдання на стор. 124.
4.     Надати  письмову відповідь на запропоноване завдання.
Додаткові інформаційні ресурси

І. Політика колективної безпеки.

Завдання.
1)    Наведіть приклади реалізації політики «умиротворення».
-         ?
-         ?
-         ?
2)    На основі §27, п. 1, с. 121 – 124 заповніть таблицю 1 «Створення системи колективної безпеки».
Таблиця 1
Створення системи колективної безпеки

з/р
Дата заключ. договору

Країна

Назва та основний зміст договору
1
?
?
?
2
?
?
?
3
?
?
?
?
?
?
?
Висновок
?

3)    Дайте оцінку системи колективної безпеки.

ІІ. Зміна зовнішньополітичного курсу СРСР.

Завдання.
Прочитайте §27, п. 2, с. 122 – 124 та виконайте наступні завдання.
1)    Визначте факти, які підштовхнули СРСР до зближення із Німеччиною наприкінці 30-х рр. ХХ ст.
               - ?
               - ?
               - ?
2)    На основі визначених фактів зробіть висновок.
3)    Заповніть таблицю 2 «Аналіз пакту Молотова - Ріббентропа».

Таблиця 2
Аналіз пакту Молотова – Ріббентропа
Пакт Молотова – Ріббентропа
Причини
Наслідки
1
?
1
?
2
?
2
?
?
?
?
?
?
?
?
?

Узагальнення.
1.     Письмово поясніть, чому не було створено системи колективної відсічі агресору?
3. Як Ви вважаєте, чи стосується Вас особисто той факт, що за наказом Президента РФ В.В. Путіна «знайшли» таємний протокол до пакту Молотова-Ріббентропа та опублікували? Відповідь на поставлене запитання дайте письмову.



Схема № 3
конспекту уроку з предмету Всесвітня історія
за темою «Початок Другої світової війни» 
для учнів 10-А класу на період карантину                                                                                                          
                                                                               
                                                  Скажи мені - і я забуду,
                                              покажи мені - і я запам'ятаю,
                                                                дай мені зробити самому- і я зрозумію.
Конфуцій
Матеріали для роботи:
1)      Підручник.
Гісем О.В. Всесвітня історія (рівень стандарту) : підруч. для 10 кл. закл. загал. серед. освіти  / О. В. Гісем, О. О. Мартинюк. – Х. : Вид-во «Ранок», 2018. - С. 125 – 133.
2)      Атлас із всесвітньої історії.
3)      Контурні карти із всесвітньої історії.
4)      Робочий зошит.
5)      Інформаційні ресурси. 
              https://www.youtube.com/watch?v=XCYvV6gzPLg
           


Результати роботи необхідно!!!! надіслати вчителю на пошту – netosov.sergij@gmail.com
Примітка. У разі виникнення запитань зверніться до вчителя за цією самою адресою.

Завдання.
1.     Прочитати підручник, § 28, с. 125 – 133.
2.     Заповнити схеми конспекту. (Питання для роботи з текстом підручника та схемою виділені курсивом та жовтою заливкою).
3.     Продумати відповіді на запитання та завдання на стор. 133.
4.     Надати  письмову відповідь на запропоноване узагальнююче завдання.

І. Причини, передумови, характер війни.
Завдання.
1.     Прочитати підручник, § 28, п. 1, с. 125.
2.     У таблиці 1 «Причини, передумови, характер Другої світової війни» додайте необхідні положення.
Таблиця 1
Причини, передумови, характер Другої світової війни



Причини


Передумови
Характер
Німеччина,
Італія,
Японія, союзники
Жертви агресії

СРСР
      1.     Реванш за поразку у ?
……………
     2.     Світова ?……
………………..
    3.     Відсутність ?..
………………..
……………….
      1.     Політика ?
?………………
      2.     Ізоляціо-ністська 
        політика ?…………
      3.      Пакт ?.......
відкрив шлях на ?.................




…………..?




…………..?




……..?


ІІ. Хронологія  Другої світової війни у ІХ 1939 – VІ. 1941 рр.
Завдання.
1.     Прочитати підручник, § 28, п. 2, 4, 5, 6, 9.
2.     Заповнити таблицю 2 «Хронологія  Другої світової війни у ІХ 1939 – VІ. 1941 рр.»
Таблиця 2
Хронологія  Другої світової війни у ІХ 1939 – VІ. 1941 рр.

№ з/р
Держава –
жертва
 агресії
Агресор
Дата агресії
Основні
події
Значення,
наслідки
1
Польща
Німеччина,
СРСР
1.ІХ.1939
17.ІХ.1939
·         провокація в Глейвіце
·         Розгром Польських збройних сил
1.      Розподіл польської території
2.      Воз’єднання українського та білоруських народів
2
Фінляндія
СРСР
?
?
?
3
Данія, Нідерлан-ди
Бельгія,
Люксем-бург

?
?
?
4
Франція
?
?
?
?
5
Північна Африка
?
?
?
?
6
Балкани
?
?
?
?

ІІІ. «Дивна війна».
Завдання.
1.     Прочитати підручник, § 28, п. 3, стор. 127.
2.     Дати письмову відповідь на запитання та завдання.
1)    Чому війну назвали «дивною»?
2)    Дайте власну оцінку «дивній війні».

ІV. Зміна політики США.
Завдання.
1.     Прочитати підручник, § 28, п. 7, стор. 130 - 131.
2.     Дати письмову відповідь на запитання та завдання.
1)    Наведіть факти зміни політики США у 1940 по відношенню до подій у Європі.
2)    Чим була викликана така зміна зовнішньополітичного курсу США?

V. «Битва за Англію» та боротьба за Атлантику.
Завдання.
1.     Прочитати підручник, § 28, п. 8, стор. 131.
2.     Дати письмову відповідь на запитання: «Завдяки чому Велика Британія вистояла у боротьбі  Німеччиною

Узагальнення.
Письмово виконайте завдання: «Чому напад на Польщу вважають початком ІІ світової війни? Обґрунтуйте свою відповідь».












Коментарі

Популярні дописи з цього блогу