10-А Історія України



Завдання
для підсумкового оцінювання з історії України
для учнів 10-А класу за період карантину

Результати роботи необхідно надіслати вчителю на пошту – netosov.sergij@gmail.com 

І. Початковий та середній рівень (0,5 балів за кожне правильно виконане тестове завдання).  

1. Коли відбулася описана подія?
           Польська держава та її уряд фактично перестали існувати. Таким чином припинили свою чинність договори, укладені між СРСР та Польщею. Надана сама собі й залишена без керівництва, Польща перетворилася на зручне поле для всіляких випадковостей, несподіванок, які можуть створити загрозу для СРСР. Тому … радянський уряд не може.. байдуже ставитися до того, що єдинокровні брати – українці та білоруси, як і проживають на території Польщі, кинуті напризволяще, залишилися беззахисними. Унаслідок таких обставин радянський уряд дав розпорядження Головному командуванню Червоної Армії віддати наказ військам пере­йти  кордон  і  взяти  під  захист  життя та майно населення Західної України та Західної Білорусії.
А)  березень 1939 р.;
Б)  серпень 1939 р.;
В) вересень 1939 р.;
Г) червень 1941 р.

2. (1 бал.) Які із заходів стосуються політики радянської впади на Західній Україні напередодні вторгнення Німеччини та її союзників на територію СРСР?
1)           Призначення української інтелігенції на важливі поса­ди нової компартійно-радянської адміністрації.
2)           Підтримка новою владою всіх українських культурно-освітніх,     спортивних,  кооперативних, наукових організацій.
3)           Розгортання   масових   репресій   у   формі депортації «неблагонадійних елементів».
4)           Конфіскація земель великих землевласни­ків і перерозподіл землі між селянами.
5)            Масове зросійщення середньої (шкільної) та вищої освіти.
А   1, 2
Б   1, 5
В   2, 3
Г   3, 4

3.     (1 бал.) З наведених варіантів оберіть три правильних.
Які були причини поразок Червоної армії на початковому етапі війни?
1.     Прорахунки радянського керівництва у визначенні напрямків головних ударів Німеччини та її союзників
2.     Відсутність даних розвідки у керівництва СРСР про можливість нападу Німеччини
3.     Сталінські репресії командного складу Червоної армії
4.     Відсутність централізованого командування радянськими військами
5.     Відсутність єдиного центру командування бойовими силами у керівництва СРСР
6.     Зруйнування старих оборонних споруд і зволікання з будівництвом нових
7.     Міжнаціональна ворожнеча в лавах Червоної Армії.

4.     (Про початок якої події йдеться у наведеному джерелі?
«22 червня 1941 р. о 4:00 німецька авіація без будь-якого приводу здійснила наліт на ряд наших аеродромів і міст уздовж західного кордону та бомбардувала їх…»
 А    Друга світова війна
 Б     напад Німеччини на Радянський Союз
 В     Радянсько-фінська війна
 Г     радянізація західноукраїнських земель

5.  Де були здійснені контрнаступи радянських військ в Україні навесні                    1942 р.
А   У районі Харкова, у Криму
Б    Під  Одесою, Севастополем
В   У районах Києва і Дніпропетровська
Г    У Криму, у районі Києва

6. Коли відбулася зазначена подія?
          Волею Українського Народу Організація Українських Націоналістів під проводом Степана Бандери проголошує відновлення Української Держави, за яку поклали свої голови покоління найкращих синів України.
А   17 вересня 1939 р.
Б   22 жовтня 1939 р
В   22 червня 1941 р.
Г   30 червня 1941 р.

7.  Коли було проголошена незалежність Карпатської України?
         А   29 вересня 1938 р.
          Б    11 жовтня 1938 р.
          В    15 січня  1939 р.
          Г    15 березня  1939 р.

8. В районі яких міст відбулася найбільша танкова битва початкового періоду німецько-радянської війни?
         А   Луцьк – Рівне – Броди  - Дубно
          Б    Винниця – Житомир – Бердичів – Біла Церква
          В   Львів – Перемишль – Чернівці – Дрогобич
          Г    Житомир – Бердичів – Київ – Біла Церква

9. Про кого з історичних діячів йдеться у характеристиці?
         Прем’єр-міністр автономного уряду Карпатської України, 1939 р. став президентом цієї держави.
       А    Є. Коновалець.
       Б    А. Волошин.
       В    А. Мельник
       Г    С. Бандера

10. Які із зазначених подій не відбулися на території УРСР під час Другої світової війни у 1941 – 1942 рр.?
         А   Проголошення Акту відновлення Української держави
         Б   Оборона Севастополя
         В   Керченсько-Феодосійська десантна операція
         Г   Битва за Москву.

ІІ. Достатній рівень.

Які мобілізаційні заходи були проведені в Україні у 1941 р. з початком німецько-радянської війни? Чи були вони ефективними?

ІІІ. Високий рівень.
        
Дайте оцінку радянсько-німецьким договорам від 23 серпня і 28 вересня 1939 р. Свою точку зору обґрунтуйте.
        

Результати роботи необхідно надіслати вчителю на пошту – netosov.sergij@gmail.com 








Рекомендації для роботи зі схемами, таблицями та конспектами

1.    Не переписуйте текст підручника!!!!
2.    Визначайте ключові поняття та терміни у тексті.
3.    Встановлюйте причинно-наслідкові зв’язки між явищами та процесами.
4.    Інформацію узагальнюйте та формулюйте коротко – 1-3 словами. Тільки у такому випадку є доцільність складання схем та таблиць, які структурують та систематизують інформацію.
5.    Висновки робіть у відповідності із поставленим запитанням.

Схема №1
конспекту уроку з предмету Історія України
за темою «Карпатська Україна»
для учнів 10-А класу на період карантину                                                                                                         
                                                                               
                                                  Скажи мені - і я забуду,
                                                                   покажи мені - і я запам'ятаю,
                                                                                        дай мені зробити самому- і я зрозумію.
Конфуцій
Матеріали для роботи:
1)      Підручник.
Гісем О.В. Історія України (рівень стандарту) : підруч. для 10 класу закл. загал. серед. освіти  / О. В. Гісем, О. О. Мартинюк. – Х. : Вид-во «Ранок» - С. 177 – 179.
2)      Атлас із історії України.
3)      Контурні карти з історії України.
4)      Робочий зошит.
5)      Інформаційні ресурси. 
Результати роботи необхідно!!!! надіслати вчителю на пошту – netosov.sergij@gmail.com
Примітка. У разі виникнення запитань зверніться до вчителя за цією самою адресою.

Завдання.
1.      Прочитати підручник, с. 177 – 179.
2.      Заповнити схему конспекту. (Питання для роботи з текстом підручника та схемою виділені курсивом та жовтою заливкою).
3.      Заповнити контурну карту користуючись с. 16 атласу з Історії України.
4.      Продумати відповіді на запитання та завдання на стор. 179.
5.      Надати  письмову відповідь на завдання № 15, стор. 179.
       Виконайте тестові завдання.
Додаткові інформаційні ресурси

-         https://www.youtube.com/watch?v=LKDYys0sVp4         


-         





-        





                                
  https://www.youtube.com/watch?v=XAyZoJQhclw                                 !!!!!!!













Схема № 2
конспекту уроку з предмету Історія України
за темою
«Культурне життя на західноукраїнських землях у міжвоєнний період»
для учнів 10-А класу на період карантину                                                                                                         
                                                                               
                            Скажи мені - і я забуду,
                                            покажи мені - і я запам'ятаю,
                                                                 дай мені зробити самому- і я зрозумію
Конфуцій
Матеріали для роботи:
1)      Підручник.
Гісем О.В. Історія України (рівень стандарту) : підруч. для 10 класу закл. загал. серед. освіти  / О. В. Гісем, О. О. Мартинюк. – Х. : Вид-во «Ранок» - С. 180 - 188.
2)      Атлас із історії України.
3)      Робочий зошит.
4)      Інформаційні ресурси. 
              https://www.youtube.com/watch?v=v5QuiQE8MNo
               https://www.youtube.com/watch?v=DiR6cMxQZqQ



Результати роботи необхідно!!!! надіслати вчителю на пошту – netosov.sergij@gmail.com
Примітка. У разі виникнення запитань зверніться до вчителя за цією самою адресою.

Завдання.
1.     Прочитати підручник § 32, стор. 180 - 188.
2.     Заповнити схеми конспекту. (Питання для роботи з текстом підручника та схемою виділені курсивом та жовтою заливкою).
3.     Продумати відповіді на запитання та завдання на стор. 188.
4.     Підготувати презентацію по творчості одного з видатних представників культурного життя на Західній Україні у міжвоєнний період. (Прізвище митця оберіть самостійно).
Додаткові інформаційні ресурси

І. Освіта і наука.
Завдання.
1.     Прочитати підручник § 32, п. 1, стор. 180 -182.
2.     Заповнити таблицю 1 «Освіта та наука на західноукраїнських землях у міжвоєнний період».
3.     Зробити проміжні та загальний висновки. Внести їх у таблицю 1.
Таблиця 1
Освіта та наука на західноукраїнських землях у міжвоєнний період
№ з/р
Рівень освіти
Політика окупаційних урядів на західноукраїнських землях
Система протистояння українства





1
                                              




Вища освіта
ІІ Річ Посполита.
Яку політику на з/у землях проводив польський уряд?
- ?……
- ?……
- ?……
І. 1921 – Український таємний університет
- Структура
     - ?
     -  ?
- Активні діячі
    - ?……
     - ?……
ІІ. НТШ
- ?……
- ?……
Висновок

- ?……

ЧСР.
Політика ЧСР на Закарпатті
?...
?...
Чим і чому політика ЧСР відрізнялась від політики польського та румунського урядів на українських землях?
………..
……….



Висновок
? …
?...


2


Загальне шкільництво
ІІ Річ Посполита:
- ?……
- ?……
Політика ЧСР на Закарпатті
- ?……
- ?……

Система протистояння українства у сфері шкільництва:
-         ?...
-         ?...
Висновок
? …
?...
Загальний висновок про розвиток освіти та науки на західноукраїнських землях у міжвоєнний період
?...
?...

ІІ. Літературний процес
Завдання.
1.     Прочитати підручник § 32, п. 2, стор. 182 -183.
2.     Заповнити таблицю 2 «Літературний процес на західноукраїнських землях у міжвоєнний період».
3.     Зробити проміжні та загальний висновки. Внести їх у таблицю 2.
Таблиця 2
Літературний процес на західноукраїнських землях у міжвоєнний період

Регіон
Представники
Твори, досягнення
Ідеї творчості
Галичина
?...
?...
?...
Буковина
?...
?...
?...
Діяльність емігрантів зі Сходу
?...
?...
?...
Висновок


ІІІ. Мистецька діяльність
Завдання.
1.     Прочитати підручник § 32, п. 3, стор. 183 -185.
2.     Заповнити таблицю 3 «Мистецька діяльність на західноукраїнських землях у міжвоєнний період».
3.     Зробити проміжні та загальний висновки. Внести їх у таблицю 3.
4.      
Таблиця 3
Мистецька діяльність на західноукраїнських землях у міжвоєнний період

Сфера мистецтва
Митець
Тематика творчості
Творіння
Художні обєднання
Назва
Пред-
ставники
Діяль-ність
Образотворче мистецтво

?...
?...
?...
?...
?...
?...
Висновок
?...

Скульптура та архітектура
?...
?...
?...
?...
?...
?...
Висновок
?...

Загальний висновок
?...


ІV. Театральне життя
Завдання.
1.     Прочитати підручник § 32, п. 4, стор. 185 -186.
2.     Заповнити таблицю 4 «Мистецька діяльність на західноукраїнських землях у міжвоєнний період» й таблицю 5 «Музичне життя на західноукраїнських землях у міжвоєнний період»
3.     Зробити проміжні та загальний висновки. Внести їх у таблицю 4 та таблицю 5.

Таблиця 4
Мистецька діяльність на західноукраїнських землях у міжвоєнний період

Назва театру
Керівництво
Постанови
Значення діяльності
?...
?...
?...
?...

Таблиця 5
Музичне життя на західноукраїнських землях у міжвоєнний період

Представники
Творчість
Значення діяльності
?...
?...
?...

V. Українська політична еміграція
Завдання.
1.     Прочитати підручник § 32, п. 5, стор. 186 -187.
2.     Заповнити таблицю 6 «Діяльність української політичної еміграції на західноукраїнських землях у міжвоєнний період».
3.     Зробити висновки. Внести їх у таблицю 6.
Таблиця 6
Діяльність української політичної еміграції на західноукраїнських землях у міжвоєнний період

Етап активності еміграції

Особливості та умови діяльності еміграції
1920-ті
??...

1930-ті
??...

Підсумок
№ з/р
Програмна мета групи
Держави, яка підтримувала
Обсяг впливу
?...
?...
?...
?...
?...
Висновок
?...


Узагальнення.
1.           Прослухайте збірку пісень Українських Січових Стрільців. https://www.youtube.com/watch?v=Sj9bN7nGLW8
2.           Дайте оцінку пісенної творчості Українських Січових Стрільців.
3. Підготуйте презентацію по творчості одного з видатних представників культурного життя Західної України у міжвоєнний період. (Прізвище митця оберіть самостійно).
4. Сформулюйте загальний висновок за темою.





Схема № 3
конспекту практичного заняття з предмету Історія України
за темою
«Срібна земля. Хроніка Карпатської України 1919 – 1939 рр.»
для учнів 10-А класу на період карантину                                                                                                         
                                                                               
                            Скажи мені - і я забуду,
                                            покажи мені - і я запам'ятаю,
                                                                 дай мені зробити самому- і я зрозумію
Конфуцій
Матеріали для роботи:
1)      Підручник.
Гісем О.В. Історія України (рівень стандарту) : підруч. для 10 класу закл. загал. серед. освіти  / О. В. Гісем, О. О. Мартинюк. – Х. : Вид-во «Ранок» - С. 188.
2)      Атлас із історії України.
3)      Робочий зошит.
4)      Інформаційні ресурси. 

Результати роботи необхідно!!!! надіслати вчителю на пошту – netosov.sergij@gmail.com
Примітка. У разі виникнення запитань зверніться до вчителя за цією самою адресою.

Завдання.
1.      Подивіться документальний фільм Т. Химича та Т. Чолія «Срібна Земля. Хроніка Карпатської України 1939 – 1939 рр.». Режим доступу: https://www.youtube.com/watch?time_continue=12&v=XAyZoJQhclw&feature=emb_logo
2.     Почитайте підручник з історії України, стор. 175 – 179.

3.     Підготуйте есе за темою: «Срібна Земля. Третя спроба утвердження незалежності України у ХХ ст.».



            Схема № 4

конспекту практичного заняття з предмету Історія України
за темою
«Україна на початку Другої світової війни (1939 - 1941)»
для учнів 10-А класу на період карантину                                                                                                         
                                                                               
                            Скажи мені - і я забуду,
                                            покажи мені - і я запам'ятаю,
                                                                 дай мені зробити самому- і я зрозумію
Конфуцій
Матеріали для роботи:
1)      Підручник.
Гісем О.В. Історія України (рівень стандарту) : підруч. для 10 класу закл. загал. серед. освіти  / О. В. Гісем, О. О. Мартинюк. – Х. : Вид-во «Ранок». - С. 189 – 197.
2)      Атлас із історії України.
3)     Контурні карти з історії України.
4)      Робочий зошит.
5)      Інформаційні ресурси: 


          


       Результати роботи необхідно!!!! надіслати вчителю на пошту – netosov.sergij@gmail.com
Примітка. У разі виникнення запитань зверніться до вчителя за цією самою адресою.

І.     Україна в міжнародній політиці напередодні Другої світової війни                                                         (1939 – 1941 рр.)

Завдання.
1.     Почитайте підручник з історії України § 33-34, п. 1, стор. 189.
2.     Заповніть таблицю 1 «Україна об’єкт міжнародних відносин».
Таблиця 1
Україна об’єкт міжнародних відносин

з/р
Держави, які розглядали Україну обєктом міжнародних відносин

Факти підходу до України як до обєкту міжнародних відносин
?
?
?
?
?
?
?
?
?
Висновок
Чому це стало можливим?
???
         Підготуйте письмову відповідь на запитання.
Чому СРСР опинився у центрі міжнародних відносин напередодні ІІ світової війни?

ІІ. «Пакт Молотова – Ріббентропа».

Завдання.
1.     Почитайте підручник з історії України § 33-34, п. 2, стор. 189 - 190.
2.     Ознайомтесь із запропонованими інформаційними ресурсами де надані тексти договору та таємного протоколу.
3.     Заповніть таблицю 21 «Аналіз договору між СРСР та Німеччиною від 23.08.1939 р.». (Не переписуйте документ! Аналізуйте! Спробуйте побачити за словами політичні інтереси кожної із сторін.)
Таблиця 2
Аналіз договору між СРСР та Німеччиною від 23.08.1939 р.

з/р
Розділ договору

Стаття
Основні 
 положення
 документу
Оцінка 
 розділу договору
1
Публічні матеріали
?
?
?
2
Таємний протокол
?
?
?
Оцінка договору
?
Значення договору
?

ІІІ. Початок Другої світової війни та політика СРСР.

Завдання.
1.     Почитайте підручник з історії України § 33-34, п. 3, 4, 5, стор. 190 - 192.
2.     Ознайомтесь із запропонованими інформаційними ресурсами де надані тексти договору та таємного протоколу.
3.     Заповніть таблицю 3 «Хронологія основних подій ІІ світової війни 1939 – 1941 рр. на Східному фронті».
Таблиця 3
Хронологія основних подій ІІ світової війни 1939 – 1941 рр. на Східному фронті

№ з/р
Дата
Подія
1
?
?
?
?
?
?
?
?

4.     На основі інформаційних ресурсів де надані тексти «Договору про дружбу та кордони» й таємні протоколи до нього проведіть аналіз документу. Заповніть таблицю 4.
Таблиця 4
Договір про дружбу та кордони

з/р
Розділ договору

Стаття

Основні 
 положення
 документу
Оцінка 
 розділу договору
1
Публічні матеріали
?
?
?
2
Таємний протокол
?
?
?
Оцінка договору
?
Значення договору
?

5.     Письмово сформулюйте оцінку спільних радянсько-німецьких парадів 22.09.1939 р у м. Бресті, Гродно, Пінську, Перемишлі.
?..
?..
6.     Письмово оцініть характер зовнішньополітичних акцій СРСР на західних кордонах у 1939 – 1940 рр. Поясніть свою точку зору.
?...
?...

ІV. Радянізація західноукраїнських земель

Завдання.
1.     Почитайте підручник з історії України § 33-34, п. 6, стор. 193 - 195.
2.     Ознайомтесь із запропонованими інформаційними ресурсами.
3.     Заповніть таблицю 5 «Формування радянських органів влади на західноукраїнських землях та їх узаконення».
Таблиця 5
Формування радянських органів влади на західноукраїнських землях та їх узаконення
Формування 
органів радянської влади
Узаконення органів влади
 з/р
Заходи радянської влади
з/р
Дата
Заходи
 радянської влади
1.  
      Ліквідація польських 
       органів влади
1.
22.10.1929
Вибори до Народних зборів
2.
      Створення тимчасових 
     комітетів з місцевих
       комуністів
?
?
?
3.
      Заборона партій та рухів
?
?
?
4.
    Формування робітничих дружин
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?

       Результат
??




4.     Сформулюйте поняття «Радянізація».

Радянізація – це процес…?


5.     Заповніть таблицю 6 «Радянізація західноукраїнських земель».

Таблиця 6
Радянізація західноукраїнських земель

№ з/р
Сфера 
 суспільного життя

Заходи по радянізації
1
Забезпечення кадрами
?

2
Вирішення земельного питання
?

3
Заходи соціального характеру
?
4
Українізація
?
5
Репресії
?
Результат
?

Оцінка
?


Узагальнення.
1.     Підготуйте усні відповіді на запитання та завдання на стор.196 підручника.
2.     Заповніть контурну карту № 13.
3.     Письмово виконайте завдання та надайте відповідь на запитання:
3.1.          Сформулюйте оцінку системи міжнародних заходів СРСР у       1939 – 1940 рр. на західноукраїнських землях.
3.2.          Чому 03.09.1939 р. Велика Британія та Франція оголосили війну Німеччині, а після введення радянських військ на територію Польщі – ні?
3.3.          Як політика СРСР у 1939 – 1940 рр. вплинула на початок Другої світової війни?
3.4.          Які висновки для сьогодення Ви можете зробити із розвитку міжнародних подій 1939 – 1940 рр.?




Схема № 5
конспекту уроку з предмету Історія України
за темою
«Україна на початку радянсько-німецької війни»
для учнів 10-А класу на період карантину                                                                                                         
                                                                               
                            Скажи мені - і я забуду,
                                     покажи мені - і я запам'ятаю,
                                                       дай мені зробити самому- і я зрозумію
Конфуцій
Матеріали для роботи:
1)      Підручник.
Гісем О.В. Історія України (рівень стандарту) : підруч. для 10 класу закл. загал. серед. освіти  / О. В. Гісем, О. О. Мартинюк. – Х. : Вид-во «Ранок». - С. 197 – 205.
2)      Атлас із історії України.
3)     Робочий зошит.
4)      Інформаційні ресурси:
              https://www.youtube.com/watch?v=VkACkR8iHrc
              https://www.youtube.com/watch?v=BSPklsdhjyE

        

       Результати роботи необхідно!!!! надіслати вчителю на пошту – netosov.sergij@gmail.com
Примітка. У разі виникнення запитань зверніться до вчителя за цією самою адресою.

І. Бойові дії на Україна в VІ – ХІ. 1941 р.

Завдання.
1.     Почитайте підручник з історії України § 35 - 36, п. 1, стор. 197 – 199.
2.     Заповніть таблицю 1 «Хронологія початку радянсько-німецької війни на Україні».
Таблиця 1
Хронологія початку радянсько-німецької війни на Україні

         №
            з/р
          Дата
Подія
Результати
Значення
          1
            22.06.
        1941
Напад
          Німеччини
             Несподіванка для СРСР
Великі втрати
Розгубленість
 керівництва
         2
              23-29.
           06
           1941
        Танкова 
 битва
Луцьк-
Рівне-
Броди-
Дубно
СРСР втратив
 4,2 тис танків
Зрив спроби 
миттєвого 
оволодіння
 Києвом
            ?
?
?
?
?
            ?
?
?
?
?
             ?
?
?
?
?
        Висновок
      1)      Втрати ?.....................................................................................................
       2)      Значення ?.................................................................................................

ІІ. Мобілізаційні заходи по відсічі агресії.

Завдання.
1.            Почитайте підручник з історії України § 35 - 36, п. 2, стор. 199 –  201.
2.     Заповніть таблицю 2 «Мобілізаційні заходи в СРСР».
Таблиця 2
Мобілізаційні заходи в СРСР

           №
             з/р
Дата
Мобілізаційний
 захід
Значення, 
результат, оцінка
                 1
           06.1941
Введення 
воєнного стану
Перехід всіх 
функцій державного
 управління до воєнних
                2
            26.06.41
Указ про
режим робочого
 часу на період
 війни
Забезпечення
 промисловості
робочою силою
Жорсткість.
            3
?
Створення ДКО
?
           4
?
Зміцнення 
Червоної Армії
?
            5
?
Переведення
промисловості 
на випуск
 військової
 продукції
?
              6
?
Евакуація
?
              7
?
Знищення 
майна, яке не
 можна евакуювати
?
Висновок
?

ІІІ. Військові операції к.1941 – поч.1942 рр.

Завдання.
1.     Почитайте підручник з історії України § 35 - 36, п. 3, стор.            201 – 202.
2.     Заповніть таблицю 3 «Військові операції к. 1941 – поч. 1942 рр.».
Таблиця 3
Військові операції к. 1941 – поч. 1942 рр.

           №
             з/р
Назва
 операції
Дата
Основні
 події
Результат, 
значення
           1
      Московська наступальна операція
              12.1941 –   01.1942
            Зупинення наступу Німеччини на Москву
             Нанесення контрудару
            Німці відкинуті від Москви
            У командування СРСР склалося враження про можливість контрнаступу
          2
            Барвінківсько-Лозовська операція (Харківська наступальна операція)

            18-31.01.
             1942
?
?
             3
              Керченсько-Феодосійська десантна операція
             25.12.41
            – 02.01.42
?
?
Висновок
?

ІV. Український національний рух у 1941 – 1942 рр.

Завдання.
1.     Почитайте підручник з історії України § 35 - 36, п. 4, стор. 2021 – 205.
2.     Заповніть таблицю 4 «Український національний рух у 1941 – 1942 рр.».
3.     Надайте письмові відповіді на запитання:
3.1.          Чим пояснюються спроби українських політичних сил та військових угрупувань співпрацювати із Німеччиною?
3.2.          Чому всі українські політичні сили та військові угрупування перейшли до збройної боротьби із Німеччиною?  
Таблиця 4
Український національний рух у 1941 – 1942 рр.

              №       
             Назва течії, угрупування
            Лідери,
          керівники
Характер взаємовідносин із Німеччиною
Плани,
позиція, 
тактика
               1
Уряд 
УНР 
         в екзилі 
        (вигнанні)
              М. Левицький
            Т. Бульба (Боровець)
        1941 – співпраця
         1942 – збройна боротьба
           -  Створення збройних загонів для боротьби з СРСР
         -  Боротьба проти Червоної Армії
           - Перехід до боротьби із Німеччиною без визнання СРСР
            - Утворення Української Народно-революційної армії
            2
ОУН (Б)
?
?
?
             3
ОУН (М)
?
?
?
Висновок
?

Узагальнення.

         Письмово поясніть, чи можна вважати провідників українського національно-визвольного руху поплічниками нацистів? Точку зору обґрунтуйте.











Творче завдання
Доброго дня, шановні десятикласники.
         Самостійне опрацювання Вами розділів та тем з предметів Історії України та Всесвітньої історії, які охоплюють період Другої світової війни (1939 – 1945 рр.), прийшлися на дні вшанування пам’яті загиблих у роки цих страхітливих випробувань та святкування Великої Перемоги.
Пропоную Вам підготувати роботу на тему – «Мої рідні у Другій світовій війні», у формі нарису, відеоролику, інтерв’ю тощо, де відзначити внесок Ваших близьких у розгром нацистської Німеччини, роботу на підприємствах, колгоспах та радгоспах у тилу, виживання в умовах окупації.
Доцільно до дослідження включити інформацію, що зберігається у пам’яті сім’ї про довоєнне життя Ваших близьких, спогади про ті часи, фотографії, фотокопії документів, все, що вважаєте за потрібне.
         Матеріали дослідження будуть представлені у шкільному музеї. Маю мету їхньої публікації.
         Результати діяльності будуть зараховані, як практична робота по курсу історії України.







                                        Шановні десятикласники!
                                      Щодо проведення 
                                                              Дня пам'яті                                                                      жертв геноциду                                                              кримськотатарського                                          народу
18 травня, відповідно до постанови Верховної Ради України від 12 листопада 2015 року № 792 в Україні вшановують День пам'яті жертв геноциду кримськотатарського народу - пам'яті про злочинні акції, сплановані керівною верхівкою колишнього Союзу РСР та здійснені радянськими каральними органами у 1944 році, що привели до масових людських жертв та завдали непоправної шкоди кримськотатарському народу, розвитку його культури, трагічним чином вплинули на його історичний шлях. Вшанування пам'яті жертв геноциду кримськотатарського народу є важливим ще й тому, що на тимчасово окупованій Російською Федерацією території Автономної Республіки Крим масового поширення набули прояви релігійної та національної нетерпимості до громадян України, в тому числі організація етнічно і політично вмотивованих переслідувань кримських татар, їхніх інституцій, таких як Меджліс кримськотатарського народу та Курултай кримськотатарського народу. Все це свідчить про свідому політику етноциду з боку окупаційної влади Російської Федерації.
Пропонуємо для  перегляду фільм «Хайтарма» (https://www.youtube.com/watch?v=S3xE_nq7iAw) та «Чужа молитва» (https://kino4ua.net/2604-chuzha-molitva.html), які присвячені вшануванню жертв геноциду кримськотатарського народу.













Коментарі

Популярні дописи з цього блогу